Kuinka usein joudun jääväämään itseni päätöksenteossa? Voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että todella harvoin.

Minä tai mieheni emme kuuluu Toivakassa järjestöjen hallituksiin. Tämä on aivan tietoinen valinta. Kutsuja on kyllä tullut, mutta olen sanonut, että haluan olla mukana päätöksenteossa niin hallituksessa, kun valtuustossakin.
Meillä ei ole sukulaisia Toivakassa, joten sukulaissuhteiden vuoksikaan en joudu olemaan pois päätöksenteosta. (tämä on tietty näin vaalien aikaan huonokin asia, koska yhtään sukulais ääntä ei ole luvassa;), vaan jokaikinen ääni on ansaittava)
Minä tai mieheni emme ole kunnassa töissä, joten tämäkään asia ei velvoita minua jääväämään itseäni.

Olen jäävännyt itseni, jos pykälä koskee Keskimaa Osk:ta Tämä sen vuoksi, koska Keskimaa on minun työnantajani ja mieheni työskentelee Keskimaan Liikepaikat Oy:ssä. Mieheni on mukana Keskimaan rakennusprojekteissa, joten koen, että tämän vuoksi haluan jäävätä itseni.

Eli pystyn osallistumaan päätöksentekoon miltei aina. Tämä ei kaikilla ehdokkailla ole itsestäänselvyys.

Vielä reilu viikko varsinaiseen vaalipäivään. Äänestämään pääsee ennakkoon jo aikaisemminkin, joten muista käyttää ääntäsi, näin vaikutat Toivakan tulevaisuuteen!
Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua Sinulle!