Nyt on aika Kiittää teitä kaikkia, jotka olette tukeneet ja kannustaneet minua vaalikampanja aikana.

Kiitos Teille, jotka kannustitte minua lähtemään ehdokkaaksi. Kiitos valitsijayhdistyksen jäsenilleni, että annoitte valtakirjan, joka mahdollisti ehdokkuuden Toivakan sitoutumattomien yhteislistalle.
Kiitos Anulle, Juhalle ja Joukolle Teidän kanssa työskentely on ollut tosi antoisaa, opettavaista ja hauskaakin.

Kiitos Perheelleni, että olette jaksaneet tukea ja kannustaa ja olette hyväksyneet sen, että äitillä on välillä vaalijutskia. Kiitos Minna Kuparille vaalityöstä, jota olet hyväksemme tehnyt.

Kiitos kaikille Teille, jotka olette minua äänestäneet varjovaaleissa ja Kiitos niistä viesteistä ja kommenteista, joita olen saanut sähköpostiini. Kiitos vaalitapahtumien mielenkiinnosta .Kiitos Sundvalleille tietoteknisistä neuvoista ja mainoksen toteuttamisesta. Kiitos kaikille ystäville, vanhemmilleni ja työkavereille, että olette auttaneet tarpeen tullen ja jaksaneet kuunnelle politiikkaa.
Suuri Kiitos Kaikille!

Teetä juodessa mietelauseessa luki: Älä koskaan kadu tekemääsi. Kadu tekemättä jäänyttä.
Tämä pitää monessa asiassa paikkaansa ja ainakin tässä ehdokkaaksi ryhtymisessä. Yhtään ei kaduta se, että ehdokkaaksi ryhdyin, kaikkeni olen yrittänyt tehdä ja mielipiteeni julki tuoda. Sunnuntaina näkee kuinka pitkälle se riittää.
Tottakai toivon, että valituksi tulisin uuteen valtuustoon, mutta jos äänimäärä ei riitä, elämässä varmasti riittää uusia mielenkiintoisia haasteita, mutta jänskätään yhdessä sunnuntaina ja nostetaan malja läpi meneville.
-Paula-