Huomenta!

Näin lomalla ollessa pääsee kirjoittamaan aamustakin, kun on pirteimmillään. Eli tässä eilen lupaami kirjoitus Demareihin siirtymisestä.

Vuoden 2012 alusta minusta tuli Toivakan Työväenyhdistyksen jäsen sekä virallisesti siirryin Demareiden valtuustoryhmään. Yhteistyötä olin tehnyt Demareiden (sekä muidenkin puolueiden) kanssa jo aikaisemmin. Olen sitä mieltä, että yksin tai kaksinkaan ei poliitikassa pysty vaikuttamaan, vaan täytyy saada suurempi joukko omien ajatuksien taakse, sen takia olen halunnut tehdä yhteistyötä alusta asti.

Toivakan Demareiden mielipiteet ovat olleet alusta alkaen kaikkein lähinpänä omia ajatuksiani, sen perusteella valitsin puolueeni. Olen todella tyytyväinen, että lähdin kolme vuotta sitten ehdokkaaksi sitoutumattomana ehdokkaana, koska vielä silloin en olisi osannut valita puoluettani oikein. Kolmen vuoden aikana on tullut esille erot puolueiden arvoissa  ja mielipiteissä ja näin ollen pystyin valitsemaan sen ryhmän jonka arvot ovat eniten omaa sydäntä lähimpänä. Tämän vuoden kuntavaaleissa olen Toivakan Työväenyhdistyksen ehdokkaana

Olen sitä mieltä, että rehellisyys kannattaa politiikassakin, vaikka välillä tuntuu, että matto vedetään alta rajusti pois. Halusin, että siirtymiseni ilmoitetaan ennen vuoden alkua ryhmien puheenjohtajille ja valtuutetuille sekä lehdistölle heti tämän vuoden alussa. Hallituksen puheenjohtajalle kerroin siirtymisestäni jo ennen joulua, koska halusin toimia avoimesti ja rehellisesti. Nähtäväksi vielä jää rangaistaanko tästä rehellisyydestä. Omat arvot kuitenkin on ja pysyy, reagoi muut asioihin sitten miten tahansa ja edelleenkin toimisin aivan samoin.

Haluan Kiittää Sitoutumattomia. Teidän kanssa tehty yhteistyö oli arvokasta ja hyvää. Toivon, että yhteistyön merkeissä jatketaan kaikkien ryhmien kanssa, koska onhan meillä yksi yhteinen päämäärä- kuntalaisten etujen ajaminen.