Anteeksi,nyt sen vasta ymmärsin, että olen kokonaan unohtanut esitellä itseni.  Olen niin innoissani kirjoitellut asioita, että tärkein on unohtunut. Eli, jos tulet muuta kun nettisivujemme kautta, niin esittely tulee nyt:)

Olen 36-vuotias, perheeseeni kuuluu aviomies, 3 lasta (iältään 2, 6 ja 8v) sekä kolme kissaa ja labradorinnoutaja. Ammatiltani olen myyjä, tällä hetkellä olen hoitovapaalla, mutta käyn kerta-pari viikossa virkistäytymässä töissä. Töihin palaan kokonaan maaliskuun alussa, jolloin nuorimmainen täyttää kolme vuotta. Toivakassa olemme asuneet neljä vuotta ja olemme viihtyneet hyvin. Harrastukseni on tällä hetkellä aika lapsivoittoisia; hippaa, polttopalloa, palapelejä yms.., mutta kun aikaa on käyn jumpalla, lenkillä ja kissa- ja koiranäyttelyissä.
Ehdokkaana olen Toivakan sitoutumattomien yhteislistalla ja kilpailen numerolla 49
Käykäähän tutustumassa myös meidän sivuilla www.toivakansitoutumattomat.com  sekä juhan blogissa http://juha62vuodatus.net/

Vaalirahoituksen niukkuudesta johtuen (olemme itse itsemme rahoittajia) emme mainostele lehdissä vaan käytämme edullisempia vaihtoehtoja. Toivottavasti saamme asiamme esille myös niukalla budjetilla, koska jokainen meistä ihan oikeesti haluais päästä vaikuttamaan!

Huomenna voisin kirjoittaa oman mielipiteeni Toivakan puhutuimmista aiheesta uimahalli-jäähalli hankkeesta. Eli huomiseen!